GuidePedia

1
Photoshopta Pop Art Çalışması 2

 

Herkese Selamlar!
Arkadaşlar bu günkü dersimizde,Photoshop'la Pop Art Çalışması yapacağız.
Güzel bir Çalışma olacak sizde videomuzu izleyip öğrenebilirsiniz.
Ben resim olarak Madonna'nın resmini kullandım,siz ister kendi resminizi,ister arkadaşlarınızın
resmini kullanabilirsiniz.
Ben videoda biraz hızlı çalışma yaptım neden hızlı yaptım diye sorarsanız 
youtube 15 dakikadan fazla video yüklememize izin vermiyordu ama biraz uğraştıktan sonra
izin alabildim oldukçada kolaynış ama benim gözümden kaçmış.
Bundan soraki derslerimizde daha dikkatli daha anlanır şekilde anlatacağım.
Bizi takip ediniz eğer gerçekten takip ederseniz en kısa zamanda Photoshop'u öğreneceğinizi
inanıyorum.Önemli olan sizin inanmanız.
İnancınızı yitirmeyin.
Başarılar dilerim.
Yorumlarınızı Unutmayınız

:iconorianacyrus:
VİDEOYU İZLEYİNİZ
Photoshopta Pop Art Çalışması 2 videosu

Yorum Gönder

 
Top