GuidePedia

0
Photoshopla wampir dişi nasıl yapılır

 

Değerli arkadaşlar biliyorum photoshop, hemen hemen herkezin ilgisine çeker.
Gördüğümüz bu resimler nasıl yapılmış,yapılmış merak edenimiz çoğunluktadır.
Bende photoshopu öğrenmeden önce bu resimler nasıl yapılmış,nasıl vampir şekline 
getirildiğini hep merak etmişimdir.
Birçok kişi takma diş takdıklarını düşünürler oysa hepsi photoshop eseridir.
Bende size bu videoyu çekmeyi karar verdim.Bu videoyu izleyip gerçekten çok basit
olduğunu hepiniz göreceksiniz.Tabiki zor taraflarıda var.
<<<<<<inanın bende önceden kesinlikle öğrenemem diyordum ama şimdi
%60 nı öğrendim herhalde.İnanın beni hiç kimseden ders almadım sadece bakarak
ve azimle bırakmadan devam ettim ve birazda olsun başardım diye düşünüyorum.
Sizde azimli olunuz,ben inanıyorum ki sizde başaracaksınız bundan emin olunuz.
Tek yapmanız gereken birtane Adobenin  Photoshop proğramını sahip olmak.
Bende sizin için sitemizde paylaştım oradan indirip,bilgisayarınızı kurabilirsiniz.
Crack dosyası içindedir.Güle güle kullanınız.
Birçok video dersi çekmeyi düşünüyorum bizi takip ederseniz birşeyler 
öğreneceğinizden eminim.
Sormak istediğiniz sorularınızı Sitemizin üst kısmında bulunan soru/cevap
sayfamızdan sorabilirsiniz.En kısa zamanda cevaplanacaktır.
Oldukça basit bir video çektim ileride biraz proğramı kaptıktan sonra daha 
zorlarını sizi göstereceğim.Hemen kormayın bizi takip ediniz.En kısa zamanda sizde
güzel resimler yaptığınızı göreceksiniz.

BAŞARILAR DİLERİM
SİTEMİZE ÜYE OLURSANIZ MEMNUN OLURUM
Alttaki videoyu izleyiniz



Yorum Gönder

 
Top